22 mars 2011

Vart har tiden tagit vägen? idag blir Alice 11 veckor. Helt otroligt. Just nu ligger hon & sover i min säng efter att ha haft världens magknip & ätit. Hon har inte bajsar på tre dagar nu så idag blir nog en rolig dag....

Vid 14.00 ska jag hämta upp Malin, vi skall till Kungälv & kika runt & kanske fika!? Så jag skall för första gången helt själv packa in barnvagnen i bilen. Hm, tur att jag har brio vagnen, den andra väger as den orkar jag inte rubba. Skall bara lyckas fälla ihop den med...

Nåja igår var jag hos mormor & käkade mat. Alice var underbart snäll, hon fick två små magknip bara annars satt hon fint i sitt babyskydd när vi kom dit & bara garvade.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe & sedan packa upp lite grejer, Vi bor ju i Bohus denna veckan eftersom de andra är i fjällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0