11 Juni 2011

Alice & Mikael sover fortfarande. Zizza & jag skall strax gå ut på parkeringen där mamma skall hämta oss så skall vi åka till dammekärr & promenera. Efter det skall Mikael gå ner & kolla om han hittar en skjorta kul att han nog inte har någon  till dopet idag :). Smart kille..

Jag är dock inte nöjd med mitt klädval men jag får ta de jag har. Skall ha en av mina klänningar som jag knappt hann använda förra sommaren eftersom jag vart gravid då. Ja jag har fan vart gravid sjuk känsla nu i efterhand.. Jag saknar det inte som många andra verkar göra..

Jo idag blir de ju dop somsagt efter det skall vi hem & äta hos mina förldrar med alla gäster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0