3 Februari

God morgon!
Ändrade planer mina vänner... Jag flyttar nog redan idag. Mamma städade ur nya lägenheten igår & upptäckte i den gamla att alla våra möbler vart helt dammiga. Så Mamma, Partin & Mik flyttade över de mesta av grejerna igår kväll. Skönt! Hoppas denna lägenheten är bättre..

Inatt har Alice sovit som vanligt, vaknade klockan 02:00 & 05:00 för mat & sedan klockan 07:00 då vi gick upp. Hon latjade lite i sin babysitter & sedan däckade hon igen.

Måste säga att jag saknar min lilla Ozzy något enormt. På fredag är det tre veckor sedan & jag tänker på dig varje dag! Jag saknar att gosa ner ansiktet i din päls & känna lukten av pälsmössa. Nu springer du & Tarzan runt i skogen & har det bra. Världens finaste jappe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0