20 April 2011

Oj okej nu är de en vecka sedan jag bloggade, eh tiden räcker inte till, eller jo de gör den.. Men jag har inte ens haft en tanke på att skriva.. Jag ska bättra mig jag lovar.

Jag har gått & blivit sjuk. Feber, ont i kroppen, ögonen svider, halsen gör lite ont & täppt i näsan ( vilket jag alltid är iof ) & huvudvärk.. Jag kände att jag var skit varm igår & frös samtidigt. Jag trodde de var för jag suttit i solen igår & hade solfrossa. Men icke picke. Jag hoppas att jag inte hunnit smitta Alice ialla fall..
Har inte sovit ett skit inatt känns de som, jag som brukar flyga upp när Alice vill käka på natten orkade knappt röra ett finger, men upp kom jag & mat fick hon.

Så idag blir en tråkig hemma seg dag .. Mammsen kommer hit sedan hon lovade att handla till mig, snälla underbara mamma vad skulle jag gjort utan dig :D ?

Alltså jag har inte varit sjuk på ett helt år, jag som alltid är sjuk annars, rekord ... Kom lite olägligt bara..

Igår gick jag mammsen, hundarna &  Alice till sjön & fikade var hur skönt väder som helst förutom att de blåste lite.

Alice är så jäkla nära nu att vända sig från rygg till mage & igår kväll när vi satt & pratade på golvet tog hon sin leksam ur min hand & drog till munnen här händer grejer.. Hon är väldigt stadig i nacken med dessutom. 15 veckor är hon nu helt sjukt.
Zizza är som en lite valp igen typ, hon hämtar leksaker från sin korg, leker med tuggben är helt galen på promenaderna. Ja allt är i stort sett perfekt just nu!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0