11 november 2010

God morgon, eller kanske man skall säga godnatt?

I brist på annat ligger jag just nu i min säng med en hejjande huvudvärk & en frysande kropp som skakar. Mysigt javisst, fast ännu mysigare vart de nog när jag för en halv timme sen vaknade & var helt pissblöt av svett typ? Sprang upp & väckte mamma som snällt stod utanför toadörren när jag kräktes lite. Fyfan säger jag bara va äckligt det är.. Men jag hoppas det bara vart en gång så jag kan somna om snart igen. Men lite nojjig är man ju!!

Amber mår ialla fall bra efter sin operation, fick dock veta idag av vetrinären att stenen hon hade i sin urinblåsa vart en oxalatsten. Tyvärr så hon måste stå på special mat nu resten av livet. Lite tråkigt men så länge hon är frisk så.

Nu ska jag slänga på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0