1 Maj 2010

God morgon gubbar . Ja och tanter.

Vaknade för en stund sedan har tryckt i mig frukost bestående av två mackor & oboy, mycket nyttigt. Nu häller jag i mig kaffe för att vakna till. Skall alldelse strax gå ut en liten sväng med hundarna, hoppa i duschen & så skall mamma köra mig till Mik.
Agillity träning står med på schemat idag & förhoppningsvis en liten tripp till Jennifer för att höra om hennes galna & förhoppningsvis roliga utekväll igår!

Ha en fin dag allihopa, sitter på fel dator så kan inte slänga upp någon bild.

Just det, jag har fått en ny älskling. En ny mobiltelefon. I'm in love.

Dessutom är lilla Amber parad nu så snart blir det valpisar för hela slanten förhoppningsvis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0