28 Juni 2010

Sitter just nu i min säng med en flämtande Amber bredvid mig. Vet inte om det är för hon är varm eller om de är dags snart. Jag hoppas på det sistnämda för jag orkar inte vänta längre :) Hon hade 37.0 i temp förrut ialla fall skall kolla om en stund igen .Hon är ju inte sådan som brukar vilja gosa i sängen så ofta så.

Idag skall jag jobba vid fyra innan dess skall jag inte göra någonting alls.
Och jag har hittat en så fin klänning från limit jag måste bara ha den problemet är ju att jag har ju inte pengar just nu. Vilket är väldigt synd får se om mami vill låna ut lite till mig :). Man kan ju alltid fjäska lite :D


AMber igår då hon var på dygn 60.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0