Söndag 20100124

Slängde ut min stora dator förrut. Äntligen blev jag av med den. SÅ nu har jag mer plats i rummet fast skall köpa ett mindre databord när jag har pengar.

Helgen har gått väldigt snabbt & jag har hunnit med ganska mycket, långpromenader, kaffe hos jennifer både igår & idag, städning av mitt rum & var hos Pitchi i fredags. Det var trevligt vi satt & drack cola & lyssnade på skön musik. Ibland är livet ganska enkelt det borde vara så jämt.

Jag vill ha fredag nu då kommer Isaac hem & vi skall spela tv spel & dricka öl om jag hittar någon som kan hämta mig :P

Imorgon är det Måndag vilket betyder skola igen.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Wille

De var sexuella redan då... haha

2010-01-24 @ 19:46:48
URL: http://aochw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0