Lördag morgon.

God morgon. Eller god förmiddag kanske?
Oj va sent det blev igår. Somnade nog inte förräns vid fyra & så väckte mamma mig klockan nio. Inte okej. Men voffs vill gå ut så jag får väl lägga mig & sova när jag varit ute kanske?

I vilket fall som helst så var det trevligt hos Pitchi igår. Jennifer kom dit också & påvägen hem i bilen pratade vi om allt. Hon är bäst! Min älskade prinsessa.

Jag funderar på vad jag har för dagsplaner idag & kom fram till att jag har bara bestämt en enda sak som jag skall göra & det är att Amanda skall hämta mig vi ska åka till skogen med kaffet i ryggsäcken.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe innan jag ger mig ut i kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0