Huvudvärksdag

Vaknade klockan 07:00 idag med en gosig huvudvärk, somnad eom en timme den hade fortfarande inte försvunnit. Bestämmde mig för att stanna hemma idag så jag sjukanmälde mig.
Nu skall jag alldelse strax äta lunch sedan skall jag sätta mig & plugga lite sammhällskunskap  har prov på Torsdag & jag måste klara det. Ikväll hinner jag inte plugga eftersom jag skall till min moster då.

Åka lämnades in på service idag . Tur var väl det när Mikael och jag kollade på honom så sa jag att det luktade äckligt. Det var glykol sa han. Och visst fan hade han rätt biljäveln läckte glykol.

Det är bara tisdag & jag har hela min helg planerad eller nej nu ljög jag. Lördagen är fortfarande oplanerad tror inte jag kan slösa pengar på två utekvällar . Någon som kanske vill med till Backaplan i helgen? Slösa lite pengar.




Kommentarer
Postat av: malin

så du ska inte me å fira mig?

2010-01-26 @ 17:42:36
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0