God kväll.

Jag har börjat at planera min helg nu, måste ju vara ute i tid vet ni.. Lördag blir de ev att åka till Kontiki med Mikael & lyssna på 50 tals musik. Kan nog bli ganska ballt. Annars vet jag inte. Fredag har jag fan inga planer antagligen en luugn kväll hemma eftersom jag skall upp tidigt på Lördag & kolla på pudlarna på mydog.

Imorgon skall jag med upp tidigt, 5.50. Köra pappsen till jobbet eftersom jag behöver en bil imorgon ner till utstuällningen. Sedan skall jag träffa Jennifer en sväng också.

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät & väntar på att Mikael ska höra av sig. Funderar på att kolla på film innan jag skall sova... Japp det får bli så. Ni an ju beundra denna underbart sngga bild från nyår.


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0