20100120

Sakna någon är fruktansvärt jobbigt & det gör faktiskt ont på riktigt. Tro det eller ej. Kanske märks på mitt humör & att jag nästan helt tiden skall hävda mig. Fast kanske bara jag som känner att det är så? Ja jag vet inte. Men det är inte så lätt alla gånger & speciellt inte nu. Och jag saknar min bästa kille till vän väldigt mycket!

Nåja jag har varit i skolan idag på min lediga dag. Det känns jätte bra . Pluggat massor har lämnat in två grejer till Irma ( fast vet inte om den ena var rätt ), skickat in en typ halv färdig grej i svenskan & gjort klart svenska grejen som vi påbörjade på lektionen. Och igår blev jag ju somsagt helt klar med rapporten efter att ha fått respons på den, fast det var bara typ en sak jag skulle ändra. Jag kan om jag vill gott folk.

Amanda & jag har ju typ som vanligt promenerat idag också med sex hundar. Det gick över förväntan bra & imorgon börjar jag tidigt vilket inte känns så lockande. Kommer ju fan inte ur sängen på morran.

Nu skall jag äta lite kvällsmat mitt illamående gick som tur var över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0