7 Februari 2010

Oj va helgen har gått snabbt. Och den har varit ganska okej faktiskt. I fredags blev det ju en lååång promenad som jag skrev innan. Sedan har jag varit hos Mikael i fredags, vi spelade pingis, kollade på svullo. Haha sicken gubbe.
I Lördags åkte mamma & jag ut till Öckerö för att hälsa på Zizzas syster & Elisabeth. Vi fikade, promenerade & pratade japanare i massor, underbart.  På kvällen åkte jag till Jennifer vi kollade på tv & tjötade om allt som vanligt.
Idag kom moster på besök, badade schäffern & han var väldigt snäll, trodde det skulle bli lite bråkigt men han stod som ett ljus. Har han börjat växa till sig nu &  han börjar se väldigt fin ut tycker jag! Han känns lite lugnare med. Amanda & jag har promenerat idag med trevligt..

Imorgon är det skola & jag börjar tidigt känner mig inte så pepp på det men ´man är ju så illa tvungen.


Amber, Zizza, Ester & Tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0