15 februari 2010

Kan man drömma mardrömar utan att man minns? Jag vaknade upp igår natt & svettades som en gnu. Det var galet. Anledningen till att jag vaknade var att hela sängen vibrerade utav ett sms. Men vad hände innan det? Eller kanske har de med att göra att jag har lite ont i halsen idag? Nåja vad det än är så var det rätt läskigt. Eftersom jag endast sovit en timme & vädrat i rummet precis innan.

Plugat har jag gjort idag. Skickat iväg en uppgift & skall renskriva klart nästa alldeles strax. Känns så gött .

Imorgon skall jag till Malin, nästan alla tjejer i klassen skall dit & äta midda & ha det trevligt. Jag längtar kommer nog bli grymt kul, vi behöver få sammanhållning i klassen!

Pitchi kom hit på en snabbkaffe förrut, haha smart grabb det där. Han gissade vart jag bodde.

Nu back to pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Wille

sexdröm hahahaha. snusko

2010-02-15 @ 22:43:54
URL: http://aochw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0