Trevlig dag

Idag efter att jag hade jobbat åkte jag ner till mitt gamla dagis. Det var himlans roligt att träffa alla igen har saknat dem väldigt mycket. Måste åka dit oftare & hälsa på känner jag.
Sedan åkte jag hem somnade som en stock i typ en timme, det var helt underbart.
Kusin & moster kom på besök med vi tog en promenad i skogen också det himlans trevligt!

Imorgon skall jag jobba igen i fyra timmar, känns bra det var helt okej där faktiskt. Trevlig personal osv.

Nu är jag himlans trött & skall snart slänga på en film tror jag =).


Kommentarer
Postat av: malin

fin bild :) så de gick bra på jobbet så bra da. =)

2010-04-22 @ 15:20:01
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0