Onsdag ..

Får bli en snabb uppdatering innan jag skall hoppa i säng & läsa.
Nu har jenn & jag börjat på vårt projektarbete, vi skall skriva om Autism känns som ett ganska så intressant ämne faktiskt . Nu känns det som skolan kommit igång på riktigt & jag bara längtar tills studenten!

Efter skolan idag åkte jag & malin till mig vi åt & sen åkte vi till stan. Vi träffade Isaac, Billdal Erika & Sara. Det var trevligt & jag är så glad att jag har de underbaraste vännerna i hela världen & att man lärt känna lite nya människor nu det senaste. Och erikas vänner är jätte goa!

Näe nu måste jag lägga mig sov inte alls bra inatt så jag behöver sova!!!

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0