Min fredag..

Hsr varit med Malin hela dagen, vi började dagen med att åka til Kungälv för att köpa hårfärg & beställa linser till mig sedan åkte vi tll mig & färgade våra hår. Hon blont & mitt brunt. jag blev inte nöjd med mitt, eller jo lite nöjd kanske. Men det var inte riktigt rätt färg.
Sedan så promenerade vi i dammekärr med hundarna. pratade om allt mellan himmel & gjord myyyyyyyys!

Nu sitter jag hos madde, vi har gått spåret på jennylund med Tarzan, vi är duktiga..

Skall strax åka till Billdal, vet inte vad vi skall göra men blir la kanske idol & film? ja vi får se vad som händer......

Amber har typ blivit biten vid ögat av någon av hundarna hemma, ingen har hört eller sett dem bråka så det känna ganska konstigt får åka hem & titta på det innan jag åker iväg.

Ni får ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0