Klockren smäll


Mamma är bäst.

Kvällen & natten spenderades hemma hos Billdal. Det blev film som jag nkappt kollade på eftersom jag är rädd för skräkisar:).
Har sovit så jäkla dåligt inatt helt sjukt, legat & drömt om massa konstiga saker & så har jag bititi ihop mina käkar så hela mitt huvud känns som en stor fet ballong. Men haha det hände något kul iaf imorse. Klockan ringde sju typ så kvart över skulle vi åka. Han till Kungälv & jag hem så går till bilen & tänker inte på att det är lite lutande väg så när jag öppnar dörren & går in i bilen så stängs dörren så jag drämde i mitt huvud gött rejält. Hahaha, ganska roligt nu i efterhand faktiskt när man tänker på hur borta man är på morgonen.

Nåja idag blir en lugn dag skall städa lite, promenera i skogen med hundarna & sedan kommer Linda, Andreas, & Lindas föräldrar hit på midda kommer nog bli trevligt!

Nu skall jag ut & träna Ozzy!

Ha en fin lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0