I wanna dance with you


Fick bränt ut lite musik igår hos Billdal ialla fall. Gött nu har en en till bra skiva i bilen:). Vi var ute & promenerade igår runt i Billdal, jäklar vilka hus det låg nere vid havet. Det var helt sjukt, man kunde bara stå där & stirra jätte snygga! Hade inte tackat nej till ett sådant.

Sitter & lyssnar in mig på Jerry Williams skall på honom på Torsdag med mammsen, pappsen & Partin. Måste säga att han är faktiskt riktigt bra. Men en sak som är mindre kul är att det känns som jag skall bli sjuk. Skall lägga mig tidigt ikväll & hoppas att jag söver bort det.

Imorgon äre praktik iaf, eftersom jag skall vara ledig den 7 december.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0