20091016

God morgon. Dert regnar ute. Tuuuur att jag har bilen idag annars hade jag nog stannat inne hela dagen. hihi. Nej det hade jag inte. Sista skoldagen innan praktiken. Det känns både bra & dåligt. Klassen har blivit mycket bättre nu så det känns tråkigt att behöver vara ifrån varandra i hela sju veckor. Men det skall bli roligt att vara med alla barn & få känna glädje från dem. Barn får en alltid på bra humör med deras busiga leenden & galna grejer som de har för sig.
Det är en ganska så kort skoldag idag .Slutar 12.45. Jag ha ringen aning om vad jag skall göra ikväll faktiskt inte alls mer än att hämta Papi i stan. Någon som skall följa med!? Jag vill göra något kul ikväll jag orkar inte sitta hemma & stirre in i väggen det fungerar inte längre.

Imorgonb lire nog ialla fall utgång med Malin, Daniel & Isaac. Jag saknar Isaac har inte träffat honom på ett par veckor. Fina vän . Fia & Sofia skulle också kanske ut så då kommer vi nog träffa dem också!

Nu skall jag sminka mig.



Puss

Kommentarer
Postat av: malin

8 veckor till och me...

2009-10-16 @ 16:44:45
URL: http://loveanglarna.blogg.se/
Postat av: malin

får hoppas de nu känner ja bara hur ja kommer brytta ihop när som helst... jag hatar detta.

2009-10-16 @ 16:58:37
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0