20091009

Oj mitt internet är lite snabbt idag för en gångs skull så får passa på att blogga när man kommer in på sidan.
Dagen har varit bra & jag har träffat världens underberbaraste människor i skolan. Däremot hade vi redovisning & jag var ensam i min grupp ett tag & jag hade inte förberett mig ett skit eftersom läraren sagt att vi bara skulle läsa varandras arbeten. Hm anyway så gick det väl hyfsat bra ialla fall Och till slut kom Jennifer & svarade på några frågor.

Efterskolan så åkte jag & jenn in till stan & köpte pressenter trevligt. men det är inte lika trevligt att gå i stan utan pengar.
Skall strax sminka mig & platta mitt hår innan jag skall hämta upp malin & Fiia och fortsätta våran färd mot Skepplanda där Sofia & Jenny är. Kommer bli en mysig kväll hoppas jag!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0