20091003

Det är lördagkväll & det är underbart att vara hemma & bara ta det lugnt . Min kropp har skrikigt efter vila nu hela veckan & äntligen kan jag ta det lugnt.
Igår kväll drog jag in till grannen en stund innan Billdal kom & hämtade mig, det var rätt trevligt roliga människor.
Billdal kom la hit runt sex tiden & vi hade en "romantisk middag" på donken. Haha ganska så patetiskt om jag får säga det själv. Vi kikade på män som hatar kvinnor också innan vi åkte & köpte glass & hämtade Jennifer & Liss i stan. Sen åkte vi till mig & sov. Det var en mysig fredag kväll med den bästa killkompisen som finns! Alla borde träffa Billdal han är typ snällast i världen.

Vi gick la upp rätt sent men efter vi käkat så åkte vi till Kungälv & köpte godis. Jag fick köra audi jäklar va go bil alltså.. Man kan inte tro det om de där gamla bilarna men jag blev imponerad:).

Linda & Andreas har varit här på midda också mycket trevligt.

Nu skall jag kasta på mig myskläderna & slänga mig i soffan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0