20091001

God morgon.
Har ni sovit gott? Det har inte jag. Tog lång tid innan jag somnade igår. Lite trött är man men inte så farligt än så länge. Idag är det en rätt kort dag. Vi har ju ett arbete som vi skall göra som vi kan jobba med själva. Så det kommer nog bara bli en lektion för mig idag sedan så fixar jag & Jennifer det andra en annan dag. Yes..
Jag har så mycket tankar som jag vill dela med mig av men jag tror inte det är en så bra idé. Den största orsaken till det är nog mig själv man skall nog inte skriva ut allt i bloggen eller va tror ni!?
Jag har inte på så bra humör känner jag, hela veckan har varit så jäkla bra tills igår. Nog om det.

Tänk det är redan torsdag. Veckorna går så otroligt fort alltså helt sjukt. Ikväll blir det jobb med Malin & imorgon är det äntligen fredag.

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

vi får försöka göra de bästa av situationen gumman <3 älskar dig <3

2009-10-01 @ 16:26:35
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0