Tandisläkis.

Nu har jag tandställningen i munnen. Jag fick en chock när jag låg i tandläkarstolen & kände ingen smärta alls. Jag trodde det skulle göra lite ont i alla fall, men icke! Däremot är det väldigt jobbigt att äta just nu &  när de byter tråd i december lär de göra ont.  Tandläkaren sa att jag inte fåt tugga tuggummi ILLA. Nu hoppas jag att dessa två åren går snabbt & att jag får det som jag önskar mig mest av allt just nu. Ja önsketankar mina vänner lär inte slå in :).

Imorgon har jag lovat att köra pappa till jobbet så skall kliva upp 6.30. Jobbit! Men Madde & jag skall ialla fall åka till sommarstugan & äta godis, kolla idol & bara ha de gött. Jag måste komma bort lite nu känner jag det har blivit för mycket här nu. Men vi skall åka förbi Billdal snabbt & slänga in lite ny musik. Ohyes. På lördag skall vi på julmarknad i Säro, lite annorlunda men det blir nog trevligt det med! En helg med sin bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0