Starke arvid :)

Ja nu äntligen börjar de hända något. Jag har flyttat över min brors gamla stora databord vilket känns gööööör gött. Äntligen. Nu får jag lite mer plats känner jag för alla mina prylar & saker som jag har.. Visst att rummet känns mindre nu men det är det värt, om ett tag blire att tapetsera om också men vi får vänta lite med det!

Praktiken idag gick fint. Jag har gjort två observartioner av två barn som är lika gamla, vet inte om jag skall lämna in båda två men det är alltid roligt att ha & kika tillbaka på hur olika de är i sin utveckling.

Nu skall jag fortsätta med rummet innan jag & mami skall till vetrinären med Zizza hon skall få spruta.

& GRATTIS TILL ISAAC SOM FICK KÖRKORT IDAG!!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja vi kan ta prommenix imorgon m värk och allt! ;D I Bohus eller ska du till Kungälv?

2009-11-17 @ 22:19:32
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0