20091108


Bild från 2007. Inte ett hårstrå som var slitet då. vad händer med mitt hår egentligen?

Oj hann inte skriva något igår & jag hade ingen större lust till det heller.  I vilket fall som helst har helgen varit helt okej. I fredags såg jag & Mikael Bröllopsfotografen den vart bra. Rätt rolig & jag rekomenderar andra att se den!
I Lördags tog jag Zizza & Ozzy & bilen till Amanda. Vi drack kaffe pratade & promenerade en timme runt vid chalmers. Mysigt & trevligt inte sett henne på jätte länge! På kvällen träffade jag Madde & Isaac det var kul det med även om mitt humör gick i botten i slutet & jag satt mest som en idiot & sa inte ett ord :)

Nu skall jag ut & träna Zizza mitt lilla hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0