lördag kväll.

Saknar en massa folk nu, jag saknar Jennifer. Jag saknar Amanda, jag saknar Jonthe & jag saknar Madde.
Jennifer hennes asgarv saknar jag de är roligt när hon skrattar. När hon är glad då är jag med glad, när det händer något & hon blir ledsen blir jag med ledsen. Amanda saknar jag med & jag hoppas vi ses imorgon för jag vill ha hennes pannkakor ( ja mest för jag själv inte orkar laga mat så då kan hon komma hit & göra de åt mej ;) ) hahaha. Jonthe har jag inte träffat på två veckor han får mej jämt på bra humör. Snällare person får man leta efter. Och Shmadd kan bara säga några ord HAHAHA. grym är du!




Världens finaste jennifer.


Världens fulaste bild på Amanda & mej.



Världens finaste Madde


Världens finaste babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0