tragiskt.

har egentligen ingen lust att skriva något idag men får väl bli ett par rader ialla fall..
Vädret är underbart, dessa två dagar denna veckan har varit underbara & jätte bra. imorgon skall jag in till stan med Malin & Sofia & antagligen göra slut på lite pengar. På torsdag ska nog Jennifer & jag åka in & slösa ännu mer pengar. Skulle åkt på festival idag, men av olika andledningar så åkte jag inte med, vilket jag inte ångrar.

Men jag kan ju tycka att det är väldigt barnsligt att sluta prata med mig bara för att jag inte följer med. Jag kan inte hjälpa att jag inte har råd & att jag inte har något hundvakt denna veckan. Det har snart gått tre månader sedan sist vi pratade, det har börjat kännas lite tomt men jag antar att den vänskapen är slut för resten av livet. Vilket är ganska så tråkigt eftersom vi var galet bra vänner & hade galet kul ihop. Så mycket som man har ställt upp och man får en spark i ansiktet tillbaka.  Men det är inget man kan göra åt livet går vidare men jag kan ju ialla fall säga att jag har insett hur mycket jag betydde för dig som vän. Inte ett skit. Vilket är väldigt synd eftersom du fortfarande är en av mina bästa vänner!


Nu blir det film.

Kommentarer
Postat av: Madde

Awii, kom hit om du vill!

Shoppa inte för mycket nu bara ;) (Du kan ju alltid ge lite till mig, om det blir för mycket :P )

Men om du ångrar dig så syns vi ju på fredag på bosses!

2009-06-23 @ 22:37:11
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: malin

jag förstår inte vrf trode att somliga va mognare än så men då vet du vilken vän de va... lägg inte ner energi på de nu du har ju inte gjort något fel... <3

2009-06-27 @ 22:47:02
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0