Storaholm

Idag gjorde jag något av det roligaste jag gjort i mitt liv. Halkan. Kul att snurra omkring på "isen" & flyga rakt ut på asfalten.
Jag har haft utvecklingssamtal också, vilket gick bra. Men var nära på att bryta ihop efteråt, vilket jag kunde häjda tills jag kom hem & ringde Malin. Stackars henne fick höra på mitt bölande i telefonen. Sedan pratade jag med Jenny & hon fick med smaka på carrosgrinande. Men men man är inte mer än en människa. Egentligen vill jag skriva ut alla tankar här i blogen, men jag vet att jag inte borde göra det eftersom alla behöver inte veta hur det känns. Ni som känner mig ni vet!

Imorgon är det vanlig skoldag & sedan är det bilskolan för teori. Va säger du madde skall vi åka in typ ett par dagar i veckan nu & plugga lite? Hade varit bra tror jag.

Idag blir det sängen tidigt. & hoppas att det inte blir ännu en sömnlös natt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0