Ny färgat hår ( igen )

Fick mig ett ryck förrut & färgade om mitt hår igen. Lite mörkare än innan. Blev rätt nöjd faktiskt.
Jag börjar bli galet stressad inför Måndagen . Skall föra halkan på morgonen & det står att den skall hålla på i ca fyra timmar, & problemet är att jag har utvecklingssamtal vid 13.45 jag kommer inte hinna. Samtalet är väldigt viktigt eftersom det är sista samtalet med min Mentor & jag vill få sagt allt jag behöver säga så att hon kan förmedla det till den nya, som antagligen blir min gammla S, som jag hade förrut. Men efter mycket incedenter fick jag byta, och nu skall min trygghet på skolan sluta. Känns så himla trist, är så taggad på att hoppa av skiten, men det går inte. Även om jag säger till mig själv varje dag " du kommer fixa detta" så känns det så meningslöst eftersom jag vet hur mycket jag kommer kriga nästa år. Varför är det alltid så att de personerna som man litar på alltid skall försvinna? Alla problem avlöser varandra hela tiden, varför egentligen?

idag var ialla fall jag i skolan även om jag inte hade några lektioner, har skrivit kllart leslie med Jennifer & mejlat in den, äntligen klar med en sak ialla fall. Sedan har jag mejlat in förskolans historik eftersom hon påstod att hon inte fått den . har fortfarande sjukt mycket att göra i skolan. Men nu är det helg & imorgon är det utställning i Vänersborg.

Nu blir det telefon prat med Jenny.


en trött & seg Carro med nyfärgat hår.

Kommentarer
Postat av: SHMADD

Snygg färg! :)

2009-06-06 @ 12:18:54
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0