imorgon tar min bästa vän studenten

yej. Madde tar studenten imorgon:) Glad för hennes skull & för alla andras.

har inte skrivit här på ett tag har haft så himla mycket i huvudet. Har knappt vetat utan eller innan. Vänner som sviker & som vägrar prata med en för en skit sak. mentor som slutar, skolan som strular. Blandade känslor med allt det där.
har så mycket att göra i skolan nu att jag inte ens vet vart jag skall börja, hela min sommar kommer vara förstörd pga detta. Ja nästan ialla fall.
Idag skall jag nog plugga med Jennifer ialla fall, vi måste fixa detta & jag kan ju säga att vi ska Visa S att vi kan & att hon kan sluta med sina påhopp & negativa kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: SHMADD MODE

Tack för en helkt underbar student! =D

2009-06-04 @ 15:03:36
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0