Första doppet

Ja ni läser rätt. Jag har badat idag för första gången i år. Men det var i sjön och jag tycker inte det räckas lika mycket som när man badat i havet ;).

åkte ner till stan idag för att träffa Malin & Sofia, självklart kunde jag inte slita mig från affärerna & jag fick köpt en kjol från rut m flera för 149 kronor på rea. jag tror det är en sådan som Jennifer har, men jag har helt kär i hennes kjol så jag var tvungen..... En rosa tunnika från gina för 74 kronor, tyvärr köpte jag ju en storlek för liten , men den funkar att ha ialla fall .Det var ialla fall en trevlig dag med mina underbara vänner måste göras oftare!

Imorgon är det prov i naturkunskapen, jag har pluggat ungefär en timma hemma nu & jag kan det mesta tills jag sitter där imorgon när vi skall börja då kommer jag få hjärnsläpp.

Måste hänga upp alla mina kläder nu det ser ut som bomben i mitt rum.

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Var det kallt i vattnet?

2009-06-25 @ 00:54:25
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: malin

jag trodde du hade badat för längesedan :P haha men va skönt att fu klara naturen =) grattis till dig =D <3 synd att den va förliten men dra i den när den tvättas så kanske den blir lite större. ses snart igen = D tis lr ons kanske ??? puss hörs

2009-06-27 @ 22:43:31
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0