Söndag morgon

Efter den långa dagen igår var det helt underbart att sova. Jag somnade med en gång när jag la mej.
Vi åkte ju till Ransäter igår våran färd mot Värmland började klockan 05:30. Efter att ha kört fel i typ en timme var vi äntligen framme & allt som allt tog det nog fyra timmar? I Vilket fall som helst så gick det bra för Amber men Zizza fick ju tyvärr en tvåa, så nu pausar vi ett tag med att ställa ut henne. Känns rätt onödigt.  Zizzas syster Ester stod ett steg från certet ännu en gång. Men nästa gång tar ni det!


Idag kommer Madde hem från Halmstad & det skall bli kul att höra hur hon har haft det ;:D

Nu skall jag få bort min huvudvärk & traska ut & träna lite agility.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0