minnes stunden

Ingen missade väl Michael Jackssons minnesstund? Jag har inte gråtit så mycket på flera veckor, under en timme ungefär av programet satt jag i soffan & blöade. Bättre blev det inte när hans dotter skulle prata. Så himla sorgligt & alla rykten som skrivits om honom, jag tror inte på dem. Varför skulle han varit på barn tex? Men är man en människa som mej & tror att alla människor är snälla så kanske jag har fel? Jag har fortfarande inte förstått att värdels bästa sångare & dansare är borta, borta föralltid. Jag har sagt det förrut & jag säger det igen.

Vila i frid Michael du är värd att få vila nu efter alla dessa år! Du är älskad över hela världen & du kommer föralltid att leva i fmänniskors hjärtan inte minst mitt eget!



Kommentarer
Postat av: Alex

Orka bry sig så jävla mycket :O

han e borta. visst det e väl segt men så e de :O

2009-07-08 @ 10:25:50
Postat av: carro

Så tycker du. Så tycker inte jag!

2009-07-08 @ 13:04:26
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0