två födelsedags barn

Och jag säger grattis till Malin som fyller 19 idag & Amanda som fyller 19 år idag!
jag skulle typ åkt till malin idag ev. Men jag är sjuk som ett svin . Och imorgon skulle jag nog gått med dem ut på krogen men jag kommer ju inte vara frisk imorgon heller. Jävla influensa blir så arg. Jämt när man ser fram emot saker.
Jag hostar som en gris så jag knappt får luft. ÅH.

idag pallrade jag mej ner till jenn en sväng vi bangade skolan. Drack kaffe & pratade lite istället.
Sedan har det bara varit soffan.

Puss på det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så jätte mkt!:D

hoppas du blir frisk snart.

2009-01-31 @ 08:05:20
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0