....

Sitter här & lyssnar på musik. Närmare bestämt Mötley crüe. Bra grejer.
Idag har varit en ganska så seg dag. Vaknade imorse & var gööör trött min första tanke var " jag sjukanmäler mej & somnar om"  men min andra tanke var. "lika bra att försöka gå hur värdelöst det än känns". Sagt & gjort drog på m ej kläderna, satte på kaffet & drog till skolan.  Hade bara en lektion typ & jag jobbade på bra tycker jag. Malin & jag satt & snackade om livet under lektionen med. men vi kom inte fram till något speciellt.

Eftersom jag slutade klockan 12.00 så åkte jag direkt hem till jennifer som var hemma idag. Jag måste säga att dina ögon var grymma idag. Äh skämt, Love you girl.
Skall strax tillbaka till henne för att hjälpa henne med vårat arbete & sedan för att plugga lite själv. Känns ganska bra vi måste motivera varandra .

Näe nu får de fan vara slut på surandet. Jag förstår inte varför folk inte kan prata med än istället för att ignorera en. vad är det för fel på folk? 18 år. Varför inte reda ut saker istället för att gå runt & ignorera. Nu räcker det .. hur dum jag än varit kommer jag inte ta tillbaka något av de jag sagt ( med undan tag för något kanske) Men jag saknar Madde. Otroligt mycket......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det e mig du menar så reder jag inte ut ett skit bara så du vet!

2009-01-14 @ 17:50:18
Postat av: Anonym

härlig design! :)

2009-01-14 @ 17:57:51
Postat av: Anonym

härlig design! :)

2009-01-14 @ 17:58:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kolla ip nr. Det är inte jag ..jag skriver alltid vem jag är i inlägg. Jämför det med någon annans och se om du kan finna samband. ip nr finner du under alla dina kommentarer! säg till när du finner den skylldige som låssas antagligen vara mig! :S

2009-01-14 @ 22:00:01
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Alex.

Om madde menade den översta komentaren där det står "Om det e mig du menar så reder jag inte ut ett skit bara så du vet!" så var det jag som skrev den men ja glömde skriva namn..

Alex..

2009-01-14 @ 22:11:26
Postat av: madde

Det är lungt! =D

2009-01-15 @ 14:03:44
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0