Torsdag K.

Tog en paus i teoripluggandet för att blogga & läsa lite andra bloggar!
Idag var det somsagt typ tävlingar i skolan, vi vann inte. fast det var ju inte väntat att vi skulle heller :)
Imorgon börjar vi med vanliga lektioner känns ganska konstigt med tanke på att det är fredag, vi borde ju egentligen vänta tills måndag tycker man ju. Känslan av att börja skolan igen, hm ja jag har nog inte riktigt hunnit känna efter men än så länge känns det helt okej. Det kändes faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att träffa alla igen, jag tror man har saknat dem under sommaren även om man inte vill det själv. Om ett år tar jag studenten, nej det är inte ens ett år kvar. Vad kommer hända med alla då? kommer man någon gång se & träffa folket igen? Den tanken skrämmer mig lite. Eftersom det finns folk i skolan som man verkligen inte vill leva utan längre.
hursomhelst efter skolan imorgon skall jag till ullared, skall bli rätt gött.

Nu skall jag fortsätta med teorin,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0