tisdag M.

Nu har jag äntligen tillgång till en dator & kan skriva lite om helgen.

Madde & jag planerade att dra till combi på Lördagen, men efter lite prat med Erika så bestämde vi oss för att åka med dem till kontiki i stan istället. Sagt & gjort. Ibörjan var det lite små segt, men efter ett tag blev det ett rätt bra drag där också:) Vi dansade, pratade, skrattade. Madde & jag träffade två som vi pratade med. Runt tolv tiden kom Billdal & vi skulle åka med honom. Madde ville inte följa med så hon stannade med det två killarna. Det blev en rolig natt med go musik, donken trevliga människor. Var hemma vid fem tiden då var jag inte ens trött men fick tvinga mig själv att somna.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe, börja göra mig iordning & lyssna på Michael Jackson innan jag skall köra till Backaplan med mamma.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: saga

okej, vad gör du då? :)

2009-08-11 @ 17:13:18
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0