Imorgon.

Börjar skolan. jag har go kramp i magen & har haft det typ hela kvällen. Jag vet inte om det är för skolan, men jag tror det.. & för att de kommande två veckrna kommer vara ganska så stressade. Nu är det ialla fall mitt sista år på gymnasiet & jag hoppas att det kommer gå snabbt. Det flesta har sagt till mig att trean går fort så vi får hoppas på det. Det skall bli ganska kul att träffa folk igen, ialla fall vissa. Som man delar sin vardag med när man är i skolan, typ Fia, Malin Jenny, Alex, Ola, Gustav & jennifer <3. Det ska nog bli roligast att träffa henne nu & jag hoppas hon har mycket att berätta, alltid lika roligt att höra på hennes historier :).

Imorgon flyttar Madde & jag känner att jag har inte riktigt fått säga hejdå till henne. Som tur är kommer hon ju hem på helgerna, vissa ialla fall då får vi se till att ses.
Jag tycker det kan bli helg nu, Erika fyller år & det blir fest som Malin & jag åker på :)

Bild från förra året.: Jag, Amanda, Billdal & Tomten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0