Europe.

Dagens:


Igår åkte madde jag & Isaac ner till stan. Tog en cider på kontiki & drog sedan till Götaplatsen för att kolla på Europe. Det var riktigt bra tycker jag. Förutom att jag mådde illa nästan hela kvällen så var det en kanon bra dag!

Idag skall jag ta med mig Zizza & åka till Amanda för promenad & kaffe i det regniga vädret. sedan skall jag nog upp till Madde ikväll. Hon flyttar på Onsdag . det känns inte bra i hjärtat det inte! Men hon kommer ju komma hem nästan varje helg ialla fall.

ha det så bra idag!


Bild från utgång förra helgen

Kommentarer
Postat av: In Memory of MJ

Human nature har så fin text, riktigt bra :)

2009-08-15 @ 18:21:21
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: IN MEMORY OF MJ

Sv: Ja verkligen :) Ja visst är dom, så fina.

2009-08-15 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0