Erika's 21 års fest

Nyss hemkommen från Erikas födelsedags fest som blev nästan allt annat än lyckad :). jag hade ialla fall roligt & det var mycket trevligt folk där. Vid typ tio i två kom Billdal's bror & hämtade oss och nu en & en halv timme senare är jag hemma. Jag somnade underbart gott i bilen så jag är inte så värst trött nu. Jag ha rnog aldrig legat så bejvämt i en bil förrut.
Gjorde iordning lite müsli till mig nu när jag kom hem men inte fan får jag ner något mår illa bara jag tittar på det även om jag är sjukt hungerig.

Nu får jag hoppa i säng ialla fall utan att ha ätit något & hoppas att baksmällan inte kommer ifatt mig imorgon.

Bilder från kvällen får ni imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0