Bloggtorka

Ja? Har inte haft någon motivation till att skriva, det har jag inte nu heller men får väl skriva ett par rader om veckan ialla fall..

Skola, skola & skola. Har rullat på bra vi har ju inte börjat med så mycket ännu. Har varit hos tandläkaren & på måndag skall jag dit igen & dra min sista mjölktand. Haha. Lite efter.
Igår åkte jag mamma & moster till min kusin. Vi passade barnen medans det var borta en sväng. Mamma & jag tog de små på en liten promenad till lekplatsen . Mycket trevligt & roligt att träffa dem igen.

Nu skall jag strax rusa till bussen & ikväll blir det antagligen inflytningsfest med Erika & Albin & kanske utgång vi får se!

Ha en bra fredag ..

Kommentarer
Postat av: malin

men du vill gå ? för måste beställa snart så man har. daniel e me på. så e om man ska boka biljetter så betalat du när du får pengar.

ja e taggad.

kan inte dina päron betala annars som pressent till dig ;)



men ja de blev faktiskt trevligt :p

2009-08-30 @ 21:16:29
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0