20090819

Skokan idag rätt segt.. Men roligt att träffa några ialla fall :) Det kommer bli väldigt tomt utan Helena detta året, jag saknade henne redan och man skall stå ut ett helt år. Det går nog snabbt trotts allt får ialla fall hoppas på det.
Jag borde plugga teori men jag gör bara massa annat hela tiden, typiskt mig.
Nu skall jag ialla fall ut med hundarna, sedan får vi väl se om jag orkar plugga:P


idag flyttade min bästa vän till Halmstad, det kommer bli tomt utan henne här. Nu kan man inte bara ringa & säga skall vi ses. Jag har nog inte riktigt fattat att hon flyttat nu, men hon kommer ju hem på helgerna :) love you girl och önskar dig all lycka på högskolan <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

Naww, men Carro jag kommmer hem snart. I miss you tooo <33

Jag håller tummarna för teorin och skolan nu!! You will make it!!:)

2009-08-20 @ 06:08:24
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0