lycka.

God eftermiddag!

Dagen blev inte riktigt som planerat, men det kanske var tur för jag fick pluggat i förmiddags. Skrev klart mina APU-uppgifter & mejlade in dem, känns väldigt bra att få det gjort. Sedan fick jag stor städat mitt rum, har dammat & slängt massa saker. Nu är det rent & det känns jätte bra att ha ordning nu innan påskhelgen!

imorse när Andreas mamma & jag skulle åka till klubben började de ju såklart regna, inte lite regn heller. Så när vi var framme & tog ut hundarna så var det ingen som ville röra på sig nästan. Det blev ingen träning men det fick springa & busa ett litet tag ialla fall. Om ungefär en halv timme skall jag, mamma, linda & andreas ut & promenera i fontin. mys

Pappa kom precis och gav mej den bärbara hårdicken. hans kompis har lagt in över 200 album på den, helt underbart;D

Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0