Lycka

God kväll allesammans

Jag har fått ett bra avslut på dagen. Jag åkte nämligen ner till min gamla praktik plats på förskolan & samlade ny energi av alla glada barn som sprang omkring och lekte. Det är så otroligt roligt när barnen känner igen än & verkligen tycker det är roligt när man engagerar sig i dem. Och det bästa av allt är attt imorgon efterskolan så skall jag jobba . De behövde en vikarie & självklart ställer jag upp. Finns inget bättre än att vara där. Då är man lycklig.

Madde & jag var ute & gick förut jag avreagerade mej, eh som vanligt på henne. Stackare! Men ja.

Så morgondagens planer är skola från 9-30-11.00 sedan jobb 11.30-16.30.

Nu skall jag kolla på film är otroligt trött.

Ha en bra kväll alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0