dålig uppdatering

Hej.

Igår hann jag bara skriva ett inlägg på morgonen. Vi fick besök här hemma på eftermiddagen & sedan var jag ute & promenerade.

Hursomhelst. Igår när Jenn & jag åt lunch så ringde Pitchi, så vi åkte runt en svväng på lunchen. Bättre än att sitta i skolan ialla fall. Sedan efter skolan kom Pitchi & körde mej hem, för Jennifer & han skulle till honom.

Igår fick jag pluggat lite, vilket känns bra ...

Nu skall jag krypa ner i sängen med en kopp kaffe & kika på andra avenyn. jag har nämligen blivit förkyld igen så stannar hemma från skolan idag. Har bara en lektion i vilket fall som helst.

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Madeleine

varsågod! Kul att du blev nöjd! =D

Det är stressat och jag är helt slut. Hur är läget sj?

2009-04-22 @ 18:34:02
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0