kämpa

Det blir bättre sen, tänk framåt. Jag har hört det hur längesomhelst nu. Men det är nu jag behöver stöd, inte om tio år.


Helgen har ialla fall varit ganska bra. Madde och jag åkte till Isaac i lördags och kom hem i söndags. Vi hade trevligt med lite öl(förmindel) sprit och cider för de andras del. mycket trevligt. Klockan 00.15 ungefär blev det helt tyst i huset, ja ni kan ju fråga er själva varför.

Igår var det tillbaka till verkligheten med plugg, segt och hela kroppen skakar så fort man sätter sin fot i skolan. Efter skolan åkte jag med Madde till stan, vi åt och pratade om livets glada och tråkiga dagar. Alltid bra att prata med dej lixom. Sedan kollade vi lite i affärer och jag han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0