Regn & kallt

Jag hatar verkligen detta vädret. Det är sjukt kallt och regnet bara öser ner. Nej vill inte gå ut.
Jenn och jag var & hälsar på i karros och niklas lägenhet idag, Jätte fin lägenhet, blev verkligen chockad när jag såg den. Jätte fin verkligen ;)
På sveka lektionen fick jag tillbaka mitt personporträtt av odysseus och mitt svenska prov som vi hade om olika epoker. Jag fick ialla fall Godkänt på båda så jag är glad. Svenska är nog de ämnet som går bäst för mej, även om de är tråkigt och svårt med svenska B...

Om en och en halv timma äre körlektion för min del, är inte direkt pepp men..

Nu skall jag äta en bulle och dricka kaffe.

Ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0