fotolektion

En till dag har bara rullat förbi i sin seghet. Slutade klockan 17.00 idag och var inte hemma förräns 17.30. Visst det var väl kanske värt det, fick pratat lite med fotoläarren och det kändes bra! Har pratat lite Madde och fått lite saker uppklrade som jag gått och bärt på. Har fått veta saker. Ja dagen har ändå vart ganska okej måste jag säga.
Jenn och jag har förövrigt påbörjat våra Ugglor. Haha. =)

Nu ikväll var jag ute på promenix med Jenn, trevligt fick oss ett litet skratt när min allvarliga kommentar var " gör de inte värre än vad det är" hahaha. Roligt roligt.

Nu sitter jag & har allvarligt snack med SnuttIsaac och snart blire film.

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0