Värk värk

igår kväll fick jag sjukt ont o magen & kramp. Började frysa bli helt blek & må illa. Jag vet fortfarande inte vad det är för det sitter fortfarande i lite grann. Jag får ont i magenrätt som det är & är inte alls hungerig. mat får jag tvinga i mej. Jag funderar på om det är en kraftig magkatarr? Det senaste veckorna har jag inte haft någon ork & allt har varit jobbigt & frustrerande, ( det är synd att ni som påstår att jag skall gå till skolan inte förstår hur det ligger till, så var snälla & sluta tjata på mej för det är jag som mår sämre av det inte ni). Vi vilket fall som helst så skall jag försöka gå till skolan imorgon en stund i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men förlåt så jävla mycket då...

2008-12-09 @ 21:00:33
Postat av: Madeleine

Vad jobbigt med magkatarr! Jag förstår, det är inte kul med en ond spiral! Har också haft det tufft nu med matten och allt, känns som att livet är ett helvete ibland. Men det går över ska du se.

2008-12-09 @ 21:42:54
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0